HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2013.05.24. 13:38 Bucusmucus

háp háp...

         Rút kis kacsa


Isten gyűlöl engem, Isten nem szeret…
Minden alkalommal az arcomba nevet.
Én vagyok a rút kis kacsa a Földön,
Sérelmeimet örökre mélyen őrzöm.

Isten csak gúnyból teremtett meg engem…
A többség csak nyomorékot lát bennem.
Akin lehet nevetni s lehet bántani,
Kinek szívén dróttal lehet szántani.

A világ kirekeszti a rút kis kacsát,
Szívem elveszít minden lelki csatát.
Én csak gúny vagyok, egy rossz vicc, semmi más,
Ha gúnyosan néznek, dermesztő a hatás.

Égiek az életemet fentről nézik,
S élvezik, ahogy szívem sebtől vérzik.
Csúf komédia ez az egész élet,
Égi színházban ingyenes rá a bérlet...



                                              Antal Dávid
                                               2013.05.24.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr665316090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása