HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2012.11.02. 19:57 Bucusmucus

bárcsak valamelyikük viszont szeretne :(

                Pár lány

 

 

Van pár lány, akiket tiszta szívből szeretek,

Kiket, amíg élek, én el nem feledek.

Szeretem, kedvelem, szimpatikus nekem,

Lehet, leélném velük az egész életem.

 

Harcoltam értük hosszú éveken át,

De már mindannyian találtak másik párt.

Minden egyes esetben én vesztettem,

Senki sem szeretett, akit én szerettem.

 

E világban nem találom régóta a helyem,

Szívemnek fáj minden Földi szerelem.

Egyedül bolyongok nagy szürke homályban,

Depressziós vagyok, hiába voltam boldog korábban.

 

A nagy Ő-től egyre messzebb vagyok,

Még a remény is magamra hagyott.

Nincs, ki átöleljen, nincs, kit szeressek…

Egy ilyen világban, így hogyan nevessek?

 

Eddig nem jött senki, eztán miért is jönne?

Nincs olyan lány, ki fittyet hányna a külsőmre.

Amúgy sincs mit szeretni bennem,

Ebből a világból el kellene mennem.

 

Megöregedni egyedül e földön mit sem ér,

Értéktelen minden, ha szívemben senki sem él.

De van pár lány, akiket tiszta szívből szeretek,

Kiket, amíg élek, én el nem feledek.

 

 

                                                                Antal Dávid

                                                                 2012.11.02.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr44886039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása