HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2013.06.25. 23:44 Bucusmucus

utálom ezt a világot!

       Gyűlölöm…

Szívből gyűlölöm, hogy élek,
S hogy az emberektől félek,
Mert gúnyolnak s kinevetnek,
És nincs lány, aki szeretne.

Hogy élek, szívből gyűlölöm,
A fényt manapság kerülöm…
Sötétség, ami betakar,
Szívem dobogni már nem akar.

El kell pusztítani külsőm,
És vele együtt a belsőm.
Külsőm torz, a belsőm ego,
E világba egyik sem való.

Makacs s önfejű a lelkem,
Sokan csalódtak már bennem.
Mindig magamra gondolok,
És csak magamért dolgozok.

Testem apró, kis tömegű,
Fejem pici, sokszögletű…
Szemüvegen keresztül nézem,
Hogy gúnyol engem a népem.

Gyűlölöm, hogy élek,
S hogy magányosak az éjek.
Soha sem kellek senkinek…
Akkor minek éljek? Minek?

Boldogság: oly távoli tőlem,
Már rég kiveszett belőlem.
Sok ember látni sem akar,
Magány köntöse betakar.

Nem én kértem az életet,
A boldogtalan éveket…
Remény, ami elkerül messze,
E világban el vagyok veszve…

Ember voltam, senki lettem,
Szívből hiába szerettem.
Többé már semmit sem kérek…
Szívből gyűlölöm, hogy élek.

                                        Antal Dávid
                                         2013.06.25.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr775378325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása