HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2012.12.19. 23:31 Bucusmucus

fuck the life... :/

          Fogságban

 

 

Börtön a testem, fogoly a lélek,

Aki bezárta, maga az élet.

Vétkem annyi volt, hogy világra jöttem,

Szabadságom feladtam elég könnyen…

 

Bűnhődnöm kell, ha már megszülettem,

Nincs lány, e földön nincs kit szeretnem.

Magányos lelkem egy szűk börtönben él,

Itt más társa nincsen csak a sötét éj.

 

Rablánc csörren, ha megmozdul a test,

Fogságban a lélek megtörtnek fest.

Mi másra, ha nem szeretetre vágyik,

S ha szeretetet kap, szabaddá válik.

 

A test akkor már nem lenne börtön,

Csak egy hely, miben lelkemet őrzöm.

Őrzöm, mert valakinek végre fontos,

Milyen sokat is jelentene, pont most.

 

De a testem börtön, mert nincs senki…

Bezárva sorvad el lelkem, ennyi!

A rablánc csak csörög, csörög és csörög,

Bús lelkem, szemem sarkában ücsörög.

 

 

                                                        Antal Dávid

                                                         2012.12.19.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr284974056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása