HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2013.04.23. 23:27 Bucusmucus

egy kis Rába part

blogra_1366752396.jpg_1072x804

           Rába part zenésze


Rába parton pengetem akusztikus gitárom,

Sok embernek szívem mélyét most nyíltan kitárom.
A vokált kacskák adják a folyó vizén lebegve,
Ilyen szép időben, jobb dolgom tán nem is lehetne.

Sirályok köröznek a magasban, fejem fölött,
Szerelmes párok ülnek a parton, hátam mögött.
Hallgatják a dallamot, melyet a szellő messze visz,
Bárcsak megtalálnám én is a lányt, aki Bennem hisz.

Akusztikus gitárom Rába partján pengetem,
Jó időben a napjaim ily módon tengetem.
Körülöttem lazul a fűben rengeteg fiatal,
Ha meglelem a párom, na, az lesz majd nagy diadal.

Csendesen folydogál előttem, medrében a Rába,
Körülöttem sokan borulnak a másik nyakába.
Én arcomat, csak meleg napsugár simogatja,
Én szívemet magához senki sem hívogatja.

Tömeggel zsúfolt Rába parton szól a lágy zene,
Ki szereti a természetet mellettem a helye.
Egymás után pengetem gitárom minden húrját,
Próbálom felszámolni szívem fájdalmas múltját.

Rába partján pengetem az akusztikus gitárom,
Csak találjon rám valaki, a szívemet kitárom.
Folyó vízén kacsák lebegnek, kék égen sirályok,
Rába parton üldögélek, miközben Rá várok.


                                                              Antal Dávid
                                                              2013.04.23.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr855243906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása