HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2013.06.27. 01:55 Bucusmucus

FUCK!

Késő esti ihlet a magány csendjében


Jobb lenne minden, ha nem léteznék,
Felvágva az erem elvéreznék…
Vagy holtan lógnék vastag kötélen,
Bús esős időben a főtéren.

Mi van velem? Senkit sem érdekel…
Lelkem a Sátán előtt térdepel.
Ott térdel előtte és könyörög,
Miközben vérző sebtől nyöszörög.

Gyűlölöm, hogy létezem, hogy élek!
Hadd legyek eggyé a Pokollal, kérlek!
Ha nem léteznék, minden jobb lenne,
Hadd küldjek egy golyót a fejembe!

Csalódtak bennem nem is kevesen…
Hozzám is vágták igen hevesen.
Soha sem kellettem én senkinek…
Akkor meg minek éljek? Hát minek?

Porig alázott rengeteg ember,
Ki e torz maszk mögé benézni nem mer.
Elfelejtenek, semmivé válok,
Csak tudnám, hol vagytok jó barátok…

Szerelem tusákat sorra vesztettem,
Szívből, igazán hiába szeretem.
Mert külsőm a fontos a sok lánynak…
A belsőmig el már nem is látnak.

Jobb lenne minden, ha nem léteznék,
Felvágva az erem elvéreznék…
Sok ellenségem mind ezt kívánja,
S hogy megtegyem, nyugodtan kivárja.

Késő éjszaka jött meg az ihletem,
Magány csendjében felvágom az erem.
Eltiporva heverek a padlón…
S minden fájdalmat megőriz naplóm.



                                                  Antal Dávid
                                                   2013.06.27.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr785379969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása