HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2013.05.24. 21:31 Bucusmucus

gyűlölöm, hogy élek...

               A pokol tornácán


Nem kértem életet, nem kértem bánatot, sem szenvedést,
de kaptam mellé elég félelmet, fájdalmat és rettegést…
A könnyeim porba hullnak, én magányosan ballagok,
nincs, akihez szóljak, így egy életen át csak hallgatok.

Az idő rég elszállt és vége van a boldog napoknak,
búcsút intek végleg minden megálmodott szép dolognak.
Búcsút intek barátoknak, szerelemnek, reménynek,
Hagyom, hogy eltiporj, ha ettől érzed magad keménynek…

Megéltem pár szépet s megéltem pár jót is, mit elnyom a rossz,
de engem legjobban, ami aggaszt az, az élet hossz…
Fellobban a tűz, a füst felszáll, elveszett lelkem visszajár,
pokol peremén táncolok s egy démon a sötétbe leránt.

Ebben a világban, ebben a testben tovább már nem bírtam,
sötét és hideg lett, amikor magamat kinyírtam…
Mert nem érdemlem meg e világban a boldogságot,
ezért tömtem magamba egy doboz gyilkos orvosságot.

Én itt voltam, én itt éltem, itt küzdöttem és harcoltam…
de nem bírtam s megtörtem, elbuktam, és végül meghaltam.
Nem én kértem életet, e világban nem akartam élni,
nem akartam egy életen át a többi embertől félni…

De most legyőztem a félelmemet, s megtettem mire vágytam,
Elvettem az életemet s a pokol mélyére szálltam.
Hogy rám pazarolja idejét, már nem kérem senkitől…
Semmivé lettem, s egyszer abból is lettem, a semmiből.


                                                                                      Antal Dávid
                                                                                       2013.05.24.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr355316855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása