HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2010.09.04. 23:47 Bucusmucus

egyetemista :)

Egyetemista lettem

 

 

Azt kiáltom győzelem,

Nincsen többé gyötrelem.

Új út áll most előttem,

A feladathoz felnőttem.

 

Előttem nagy alkalom,

A szülővárost itt hagyom.

Győrben vár az egyetem,

Oda megyek, megtehetem.

 

Egyetemista lettem,

Mert végre felvételt nyertem.

Győzelem ez számomra,

Megnyugvást hoz szép álmomra.

 

Egyetemista vagyok,

Legbelül a szívem ragyog.

Felpörög az életem,

És megint jó lesz énnekem.

 

Azt kiáltom győzelem,

Hajrá irány az egyetem.

Rálépek egy új útra,

Most indul az élet túra.

 

 

                               Antal Dávid

                                2010.09.04.

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr632272171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dubradigdo 2010.09.07. 21:09:14

csak hajrá majd összefuthatunk :D a te örök barátod daryus :P
süti beállítások módosítása