HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2012.09.03. 00:01 Bucusmucus

Megjártam Ausztriát a nyáron

                     Utazás

 

 

Itt hagytam az otthonom, itt hagytam a hazám,
Mert Ausztriában már várt az én édesanyám.

Felültem hát a vonatra, előttem állt az út,

Reméltem, hogy szebb jövő vár s lezárul a múlt.

 

Alpesi falvak s mezők között suhant el a vonat,
Fejemben megfordult számtalan szép gondolat.

Eszembe jutott sok barát és régi szerelem,
A vonat csak tovaszáguld csendesen, énvelem.

 

Minden erkély dísze millió kisvirág,

Tőlük lesz varázslatos az alpesi világ.

Zakatolt a vonat, körülöttem hegyek,

Alig vártam már, hogy végre anyunál legyek.

 

Hosszú út végén Innsbruckba érve,
Szeretettel öleltem át édesanyámat végre.

Együtt folytattuk utunk tovább Brixen felé,

Hogy hamarabb lássa fiát, kiutazott elé.

 

Kiterveltük, hogy megmászunk egy hegyet,
A csúcson majd kezünkkel érintsük az eget.

Feljutva a csúcsra elém tárul a panoráma,
Mely oly gyönyörű, tán minden festő álma.

 

Kitzbühel-i városnézés a tökéletes program,

Apró színes tehenek sorakoznak a kirakatokban.

Hegymászás, túrázás, kaland kint az élet,

Akár egy álom, mely nem érhet soha véget.

 

 

 

                                                           Antal Dávid

                                                            2012.09.02.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr864748356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása