HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2012.10.17. 23:07 Bucusmucus

bárcsak lenne remény

                        Kérlek

 

 

Feledjek vagy emlékezzek? Dönteni én nem tudok…

De ha ismét színt vallok, tuti megint elbukok.

Elfeledni nem akarlak, oly kedves vagy én nekem,

Ha egy kívánságom lehetne, azt kívánnám, élj velem!

Bárcsak egyszer végre a szemeidbe nézhetnék,

Személyesen átölelve még puszit is kérhetnék.

Bárcsak egyszer végre hallhatnám a hangodat,

Ha találkoznánk, bókokkal édesíteném meg napodat.

Bárcsak egyszer érezhetném parfümöd bársonyos illatát,

Mellkasomra téve kezed, megmutatnám szívem ritmusát.

Érzéseim nem enyhülnek, szívem érted dobog,

Ha kaphatnék egy esélyt, na az lenne nagy dolog!

 

 

REF.:

Kérlek, adj nekem egy esélyt, had bizonyítsam, szeretlek,

S történjen bármi jó vagy rossz, én soha el nem feledlek!

Kérlek, adj nekem egy esélyt, had fogjam kezed,

Végre boldog lehetnék kettesben veled.

 

 

Rólad szólnak az álmaim magányos éjszakákon,

Csak azt szeretném tudni, hogy meddig kell rád várnom?

A sötét szobában fekve átölelem a paplanom,

Szállj le hozzám végre, egyetlen kis angyalom!

Öleld át a testemet két karoddal, kérlek,

Mert a sötétben egyedül mindig nagyon félek…

Bár valóság lenne minden, amit álmodom,

Te érted, ha kell, még az életem is feláldozom!

Elválaszthat fél világ, a távolság nem érdekel,

Akkor esek kétségbe, ha hosszabb ideig nem érlek el.

Rád írjak, vagy ne írjak, ha fent vagy éppen facebookon,

Örülsz-e vagy netán zavar, ezt sajnos én nem tudom…

 

 

REF.:

Kérlek, adj nekem egy esélyt, had bizonyítsam, szeretlek,

S történjen bármi jó vagy rossz, én soha el nem feledlek!

Kérlek, adj nekem egy esélyt, had fogjam kezed,

Végre boldog lehetnék kettesben veled.

 

 

Feledjek vagy emlékezzek, mondd meg, mit csináljak?

Ha azt mondod feledjelek, már nem tudom mit kívánjak…

Felemészt a kín, mert nehéz dolog a feledés,

Mennyivel jobb lehetne veled együtt a nevetés.

Csak nevetnénk mindig a jó és a rossz dolgokon,

És nem rángatnánk egymást fémszálas drótokon…

Annyiszor próbáltam már a tudtodra adni,

Hogy kedvellek és nem tudom soha feladni!

Kedvellek nagyon és jól esne látni téged,

Ha tehetném, beragyognám az összes hétvégédet.

Én lennék a legboldogabb, ha kaphatnék egy esélyt,

Visszakapná szívem a régelvesztett reményt.

 

 

REF.:

Kérlek, adj nekem egy esélyt, had bizonyítsam, szeretlek,

S történjen bármi jó vagy rossz, én soha el nem feledlek!

Kérlek, adj nekem egy esélyt, had fogjam kezed,

Végre boldog lehetnék kettesben veled.

 

REF.:

Kérlek, adj nekem egy esélyt, had bizonyítsam, szeretlek,

S történjen bármi jó vagy rossz, én soha el nem feledlek!

Kérlek, adj nekem egy esélyt, had fogjam kezed,

Végre boldog lehetnék kettesben veled.

 

 

                                                                             Antal Dávid

                                                                              2012.10.17.

                                                                      (rap dalszöveg próba)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr134855372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása