HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2012.11.04. 00:33 Bucusmucus

:(((

     A szerelem fáj

 

 

Darabokra hullott az emberi élet,

A szerelem engem már nem éltet…

Hiába vívtam oly sok csatát,

Rám soha senki nem talált.

Hiába vannak mély érzelmek,

A szerelemről én csak képzelgek…

Fagyos szellő járja át a testem,

Nem találom a lányt, akit kerestem.

Bús magányban él a lelkem,

E világban nem létezik szerelmem.

Tíz évig csak csalódtam a lányokban,

Fájdalomtól fetrengek egy saras árokban.

 

 

REF.:

A szerelem fáj… csak múlna már!
Szívem többé senkire se vár.

A szerelem fáj… nem bírom már!

Nem kaptam esélyt, az volt a kár.

 

Ölelésre vágyott mindig is a testem,

Boldogságra lelhettünk volna mi ketten.

A szerelem fáj és halálra kínoz,

Mindig a legérzékenyebb pontra céloz.

Mint egy mesterlövész, telibe talál,

Ha reménytelen a szerelem, inkább a halál…

Szívem bezár most minden ajtót, s ablakot,

Kiüríti végleg a színes kirakatot.

Mi egykor díszítette sok csinos arckép,

Már nem védte fájdalom ellen pajzsként.

Mint éjjel az utcák, oly üres vagyok,

A szerelemtől újra s újra meghalok.

 

 

REF.:

A szerelem fáj… csak múlna már!
Szívem többé senkire se vár.

A szerelem fáj… nem bírom már!

Nem kaptam esélyt, az volt a kár.

 

 

Miért is támadjak fel megint újra,

Ha ismét megpendül szívem szerető húrja…

Rajta úgy is csak a szellő játszik,

Velem minden lány csak fogócskázik…

Elbújok inkább, többé ne bánthasson lány,

Elrejtem örökre, szívem mitől fáj.

Szerelem mondd, miért kínzol engem,

Miért okozol ilyen nagy fájdalmat bennem?

Meggörnyedek a fájdalomtól, hatalmas a teher,

A szerelem nem éltet, inkább csak lever.

Én idáig éltem, s mindig okkal féltem,

A szerelem nem dobja fel soha Földi létem.

 

 

REF.:

A szerelem fáj… csak múlna már!
Szívem többé senkire se vár.

A szerelem fáj… nem bírom már!

Nem kaptam esélyt, az volt a kár.

 

A szerelem fáj… csak múlna már!
Nem lehetek senkivel egy szerető pár.

A szerelem fáj… nem bírom már!

Megőrülök tőle, annyira fáj.

 

 

                                                       Antal Dávid

                                                        2012.11.04.

                                                   (dalszöveg próba)

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr544887915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása