HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2013.01.08. 19:56 Bucusmucus

Szar a világ úgy ahogy van...

         Az a baj…

 

 

Baj, ha szívemből szeretek,

Baj az is, ha nem nevetek…

Baj, ha egy kedves lányba szerelmes vagyok,

Nekem csak az a baj, hogy esélyt nem kapok…

 

Baj, hogy magamba zárkózva élek,

Baj, hogy minden embertől, félek.

Baj, hogy nem barátkozok soha senkivel,

A baj, hogy nem adnak rá okot semmivel.

 

Baj, ha nem érzem magam boldognak,

S nem látom értelmét a dolgoknak.

Baj, ha hibáimért büntetést nem kapok,

Nekem csak az a baj, hogy még józan vagyok…

 

          

                                                                  Antal Dávid

                                                                   2013.01.08.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr815006881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása