HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2013.01.16. 19:03 Bucusmucus

elegem van a világból, elegem van az életből....

       Céltalanná vált élet

 

 

Már nincsenek álmaim, nincsenek vágyaim,

A semmibe lógnak jó ideje lábaim…

Megannyi csatából vesztesen távoztam,

Ki e földre teremtett, nevét elátkoztam!

 

A jelenben még most is csak múltamnak élek,

A jövő nem érdekel, hisz nem hozhat szépet.

Életem elveszítette régi céljait,

Tehetetlenség fonja körém az ujjait.

 

Nincsenek terveim, utam végére értem,

Lassan semmivé foszlok, a vesztemet érzem.

Megéltem sok szépet, sok csodás tájat láttam,

De én mindig csak egy lány szeretetére vágytam.

 

Már elegen gúnyoltak s elegen bántottak,

Nincsenek kevesen, kik sötétbe rántottak.

Elegem van a világból és az életből…

Ha tehetném, kannával innék a méregből.

 

Feladtam vágyaim és feladtam álmaim,

Feledésbe repítenek csonka szárnyaim.

S csupán egy fakereszt, mi őrzi majd emlékem,

Belekarcolva nevem s hogy egykor itt éltem.

 

                                                       Antal Dávid

                                                        2013.01.16.

    

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr425022305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása