HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2013.05.07. 13:33 Bucusmucus

De jó lenne már :(

            Zöld fák alatt


Ott, ahol minden szép, csendes és nyugodt,
Hol a Nap a horizont alá bukott,
Hol a zöldellő fák ágai hajolnak fölém,
Ott a szerelem fészkelte magát mélyen belém.

Egy fapadon ülök minden nap s éjjel,
Farkasszemet nézve a reménnyel,
Mely nem adatik meg nekem ebben az életben,
Ettől érzem magam darabokra tört részekben.

De én ott ülök egymagamban s várom,
Hogy Ő valóság legyen, s ne csak egy álom.
Az éjjelt nappal váltja, majd a nappalt az éj,
Dobogó szívemben a szeretet végtelen mély.

Szeretetem Neki miért nem kellhet?
Boldog lenne szívem, ha mellette kelhet.
Ott, ahol a fák zöldek, a virágok színesek,
Filózok, hogy esélyt adni nekem miért nem lehet?

Hatalmas űr tátong szerető szívemen,
Nekem nem jár e világban a szerelem?
Üres vagyok, mint a pénztárca a hónap végén,
Hogy viszont szeret valaki, bárcsak már megélném.

Körülöttem pompáznak színes virágok,
Mellette szebbnek látnám ezt a világot.
Lágy szellő lebegteti felettem a zöld ágakat,
Nem jön el soha, ki teljesítené e vágyakat.

Én csak ülök a parkban a fapadon,
S Őt várom ott minden kora hajnalon.
Csak ülök, csak ülök ott éjjel-nappal és várom,
Hogy többé ne csak álom legyen az, hogy van párom.


                                                                             Antal Dávid
                                                                              2013.05.07.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr235286384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása