HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2013.05.07. 11:58 Bucusmucus

Nekem nem jár a szerelem... :/

           Föld alatt


Aki most lent van, a föld alatt,
Aki most lent van, lent is marad…
Kimászni nem tud, a magányból,
Eltávozik inkább, a világból.

Aki most fent jár, a föld felett,
Örül nagyon, hogy most ott lehet.
Van kedvese, akit szerethet,
Kit, minden nap, magához ölelhet.

Én lent vagyok, a mély föld alatt,
Szívem szeretet vágytól dagad.
Felettem jár sok boldog ember,
Kik nem tudják, szívem mélyen hever.

Itt lent, nem talál rám egy lány sem,
Viszonzatlan marad szerelmem.
Párok, kik a föld fölött járnak,
Együtt boldogságra találnak.

Tizenhat tonna feketeszén,
Mi szívemet nyomja lassan szét.
Szívem lent egyedül heverhet,
Nem érdemlem meg a szerelmet…


                                              Antal Dávid
                                              2013.05.07.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr715286216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása