HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2013.05.15. 09:39 Bucusmucus

26 éves lettem :)

Születésnapomra
(József Attila versátdolgozás)





Huszonhat éves lettem én -
meglepetés e költemény.
csecse
becse:


Ajándék mellyel meglepem
az albérleti szegleten
magam,
magam.


Huszonhat évem elszelelt,
de jogsira még sose telt…
Az ám,
Hazám!


Nem leszek soha oktató,
csak ily billentyűkoptató
derék
legény.


S lehetek, mert Kecskeméten,
felfedeztek egyik évben,
iker
siker.


A sikerem jogosan ért,
a négyszáz-nyolcvan versemért.
„Tovább!” -
mondták.


Én írok is, ha tehetem,
ha hagy időt az egyetem,
néha -
néha.


E verssel ma ünnepeltem,
hogy oly régen megszülettem
én is.
Mért is?


Megmutatom a népemnek,
kis emberek is léteznek
szívvel,
színnel.


Szép költészetem a néphez,
s minden embernek szívéhez
utat
mutat.




                                  Antal Dávid
                                   2013.05.15.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr445301154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása