HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2010.09.29. 23:22 Bucusmucus

új otthonom Győr

 

Egy hónapja már…

 

 

Egy hónapja már, hogy én Győrben élek,

Megtisztult és boldoggá lett a lélek.

Sötét fellegek elszálltak felőlem,

Bú és bánat végre kimúlt belőlem.

 

Ahol élek, egy szép város, egy szép hely,

Ide kellett jönnöm, hisz ez volt a jel.

Követtem, mint három király a csillagot,

És tessék, boldog vagyok, hogy itt vagyok.

 

Néha a nagy Duna partján sétálok,

S olyankor rám mosolyognak szép lányok.

Kacsák úszkálnak mellettem a vizen,

Újra éledt s boldogan dobog szívem.

 

Győri létemben boldogságra leltem,

A föld porából itt újra felkeltem.

Egy hónapja végre szabad vagyok,

Új barátaim között szívem ragyog.

 

Egy hónapja már, hogy Győrben lakok,

Pőrgősek és hosszúak itt a napok.

Kék égről rám ragyog sok-sok napsugár,
Szívemet elönti a boldogság.

 

 

                                                      Antal Dávid

                                                       2010.09.29.

 

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr562333515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dubradigdo 2010.10.05. 20:57:04

bocs tesó még mindíg nem tudtam időt szakítani, hogy elnézzek győrbe... de vagy erőm, vagy időm nincs

Bucusmucus 2010.10.06. 23:08:00

semmi gond :) van még időnk :D
süti beállítások módosítása