HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2012.10.14. 22:49 Bucusmucus

bárcsak viszont szeretne

             Örök szeretet

 

 

Emberek vagyunk s így tudunk szeretni,

De ha szeretünk, nem akarunk többé feledni.

Miért is feledjük a boldogság percét…

Mikor ez élteti a Földön minden ember lelkét.

 

Egy csók, egy érintés, akár egy szelíd tekintet,

Mely birtokba veszi örökre hű szívünket.

S ki nem költözik onnan soha többé,

Így tudunk szeretni emberként örökké.

 

Ember vagyok én is, valakit szívből szeretek,

Sajnos érzéseim ellen Én mit sem tehetek…

S tudom, ha egyszer valaki viszont szeretne,

Akkor mellette boldog életem lehetne…

 

Nem feledném soha a boldog perceket,

Melyekért a jelenben alaposan megszenvedek.

Szívem szeretete mély, hű és gyengéd,

Magadhoz bárcsak közelebb engednéd.

 

Ember vagyok én is, szeretetre vágyom,

S van egy lány, aki a számomra csak egy álom.

Egy szép álom, mely képzeletemben létezik,

Mert ez a lány, hiába várom, hozzám el nem érezik.

 

 

                                                                                 Antal Dávid

                                                                                  2012.10.14.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr834848826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása