HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2012.11.21. 22:26 Bucusmucus

múlhatatlan szerelem

dsc06578_1353533153.JPG_1632x1224

  Angyalt láttam szállni

 

 

Egy angyalt láttam szállni az égen,

Ugyanúgy szeretlek, mint ahogy régen,

Csak Téged.

Ámor nyila szíven talált engem,

Szívem azóta dobog hevesebben,
Ugye érzed?

 

Szerelem lángja már négy éve lobog,

Mellkasomra hajtva fejed hallod, hogy dobog

A szívem.

Te vagy a Múzsám, kiből ihletem merítem,

Minden érzésem őszintén elébed terítem

A színen.

 

Négy éve várok rád tele reménnyel,

Hogy közös a sorsod az enyémmel,

Abban hiszek.

Ígérem, egyszer újra meglátogatlak,

Hogy mind két orcádra nagy puszit adjak,

S virágot viszek.

 

Bizony rég láttalak és már hiányzol nekem,

Ilyen hosszú idő után sem enyhül a szerelem

Te irántad.

Tőled kapott képeslap bús szívemre orvosság,

Hogy e világban találjon rám végre a boldogság,

Ezt kívántad.

 

Örökre szívemben marad szép emléked nyoma,

De én nem lehetek boldog nélküled, soha,

Jól tudom.

Elvarázsoltál négy éve engem teljesen,

Bár Te lennél örökre a kedvesem,

Ezt dúdolom.

 

Én volnék a Kis Költőd, ki verset ír neked,

Tudd, még mindig tiszta szívéből szeret

A Bucikád.

Az égen egy angyalt láttam szállni,

Én már másra nem is tudok vágyni,
Csak Rád.

 

 

                                         Antal Dávid

                                          2012.11.21.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr284919061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása