HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2012.12.15. 04:20 Bucusmucus

Hazavárlak Hugi :-)

img_0004_1355541558.jpg_1472x1024

             Hugi hazaköltözik

 

 

Közeleg az esemény, melyre már jó ideje várok,

Érzem, ahogy megszűnik körülöttem a széles árok.

Egy esemény, mely a régmúltból egy kedves szelet,

Melyet, ha újra megélek, szívem boldog lehet.

 

Két éves voltam, amikor a múltban egyszer megéltem,

Hogy hosszú várakozás után hazajött a testvérem.

Bár akkor csak kilenc hónapot kellett rá várni,

Hogy a drága húgomat végre lehessen látni.

 

Lassan két és fél éve már, hogy külföldön él, jó messze,

Nélküle úgy éreztem, e világban el vagyok veszve.

De most összepakol mindent s útnak indul újra,

Hazatér végre, hiszen ideköti a múltja.

 

És én csak várom és várom, hogy ő újra itthon legyen,

Hogy végre együtt lehessünk megint ezen a szép helyen.

Meg akarom élni, amit egyszer már megéltem,

Hogy beköltözik életembe drága testvérem.

 

 

                                                                 Antal Dávid

                                                                 2012.12.15.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr14966299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása