HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2012.12.27. 02:31 Bucusmucus

értéktelen ember vagyok

                 Céltalanul

 

 

Kínzó depresszió taszít le engem a sötétbe,

Magányosan ülök egy nagy kiszáradt fa tövébe.

Ebben a világban nem létezik a boldogság,

Hiába vesz engem körül család és rokonság.

 

Mert nincsen olyan lány, aki viszont szeretne,

Aki mellett szívem nagyon boldog lehetne.

Nincs már életcélom, amiért küzdhetek,

A rossz dolgok felett én úgy sem győzhetek…

 

Ha Győrben vagyok éppen, mindig haza vágyom,

S ha itthon vagyok, akkor, Győri lét az álom.

E világban sehol nem találom helyem,

Céltalanul bolyongva fogom a fejem…

 

Nincsen senki és semmi, ami egy helyhez köt,

A depresszió egyre s egyre mélyebbre lök.

Nem tetszik a jelen, hiányzol gyerekkor!

Felnőve lekopott arcomról a vigyor…

 

A múltba vágyom, hogy szívem újra boldog lehessen,

Most katonának állnék, hogy magam agyon lövessem.

Mert magányosan sétálok este az esőben,

S nem látok semmi szépet a közelgő jövőben.

 

 

                                                                      Antal Dávid

                                                                       2012.12.27. 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr564982904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása