HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2012.12.28. 13:27 Bucusmucus

ennyit az új évről...

                    Feladtam

 

 

Feladtam! Kész, ennyi volt, ÉN nem bírom tovább!

Nincs, kit szívem szeressen, így nem dobog tovább…

Nem érdekel, hogy számomra mit hoz a jövő,

Életemben nem létezett soha a gyönyör.

 

Beletörődtem, hogy senki sem tud szeretni,

Szívemnek így el kell e világot feledni.

Beletörődtem már, hogy csak egyedül élek,

A haláltól nem is, csak az élettől félek…

 

Én attól félek, hogy Ő nem talál rám soha,

És felemészt teljesen a magány bús pora.

Az ablakból kinézve, Rá hiába vártam,

Ő nem jött el soha, így feladtam a vágyam.

 

Csak szeretni akartam, ez volt az álmom,

De rég tovarepült két angyali szárnyon.

Én csak azt kívántam, hogy szeress engem!

A jót és a szépet lássad meg bennem.

 

Én csak szeretni akartam minden áron!

Csak egy lányra vágytam az egész világon.

De hiába vártam, hiába vágytam,

Bájos arcát csak messziről csodáltam.

 

 

                                                    Antal Dávid

                                                     2012.12.28.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr354984905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása