HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2013.05.11. 16:42 Bucusmucus

♥Édes szüleim♥ :)

blogra_1368283330.jpg_816x588

                      Szüleim


Nekem is vannak szerető szüleim, ők az én őseim,
Akik mellettem állnak mindig, Ők a legnagyobb hőseim.
Támogatnak és szeretnek, történjen bármi az életben,
A fényt soha sem hagyják kialudni emberi lelkemben.

Ha a föld porába lenyom engem a bánat és a magány,
Szeretve ölel magához édesapám és édesanyám.
Tőlük mindent megkapok, amire szükségem lehet,
Általuk életem mindig zavartalanul mehet.

Már odafentről kinéztem őket magamnak réges-rég,
Huszonhat év eltelt, de azóta se bántam meg, még.
Gyengédség, összetartás, ami ezt a családot uralja,
S lehet nehéz az élet, itt csak a szeretetnek van hatalma.


                                                                               Antal Dávid
                                                                                2013.05.11.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr955295356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása