HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2012.06.15. 00:23 Bucusmucus

4. egyetemi félév kipipálva :)

ez a 4. félév volt eddig a leges legjobb Győrben és az egyetemen :))

- 2-es nélkül, 4-es tanulmányi átlaggal zártam ezt a félévet :P

- hasznos és nemes munkát végezhettem 3 hónapon keresztül (SIP-es önkénteskedés) :))

- benne voltam a Kisalföld újságban, a Győrpluszban egy plakátom szerepelt, és a közeljövőben egy versem is megjelenik a Kisalföldben :))

- eljutottam egy Paddy and the Rats koncertre a Bridge-be :P

- sok új baráttal gazdagodtam a félév során :)) (első éves ifisegítősök, Shadow rock kocsmában megismert barátaim, SIP-es barátaim, egészségügyi szervezős barátaim)

kemény, de mégis szép és sikerekben gazdag félév volt ez :))))))

 

szeretem Győrt :))

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr274589447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása