HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2012.10.14. 22:46 Bucusmucus

színész leszek :)

              Főszerep

 

 

Forog a film a nagy fehér vásznon,

A főszerepet benne most én játszom.

Egy ember vagyok, aki nem tökéletes,

Fogyatékos, így a társadalom kirekeszt.

 

Ismerek egy lányt, ki szép és a barátom,

Bár én szerelmes vagyok bele, belátom.

Nem tehetek róla, most ez a szerepem,

Hogy szívemet magával ragadja a szerelem.

 

A szerepet jól játszom, nagy színész vagyok,

Ezért akár még egyszer Oscar-díjat is kapok.

Szeretem Őt, ki szívemnek oly kedves,

Ki vallomásom után mindig nagyon csendes.

 

Bárcsak Ő is beszállna néhány szép jelenetbe,

Már is boldogságot hozna szürke jelenembe.

Bár Ő lenne a színésznő, a világ legjobbja,

Ha fülembe súgná, hogy szeret, örökre feldobna.

 

Forog a film a kifeszített, nagy vásznon,

Arra, ki szeret, tán egy életen át kell várnom…

S hiába játszom jól ezt a szerelmes főszerepet,

Nincs, kitől visszaáramlana hozzám a szeretet.

 

 

                                                                     Antal Dávid

                                                                      2012.10.14.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr514848822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása