HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2012.12.18. 01:48 Bucusmucus

Ennyit az életről

1412773_1f40a2719380a450dce24cbf1aa5e4b2_wm2_1355791641.jpg_844x510

             Tíz emelet magasból

 

 

Egy tízemeletes bérháznak ülök a tető peremén,

Magamba fordulva én már csak a halálomat szeretném.

Elpárologtak életemből régi jó barátaim,

Szertefoszlottak lelkem mélyén egykori szép álmaim…


Hogy szívből szerethetek valakit, ki viszont szeret engem,

Aki nem törődik külsőmmel, csak a szépet látja bennem.

De nincsen senki, aki szívből tudna viszont szeretni,

Nincsen senki, akivel szívből lehetne nevetni.

 

Teljesen egyedül maradtam, a világ kizárt magából…

Egyedül nem találok kiutat öt éve a magányból.

Engem miért nem lehet szeretni? Nem tudom felfogni…

Szeretethiánytól fog a szívem szép lassan elfogyni.

 

A reménytelenségben eleget éltem én már egyedül,

Régen feladtam a boldogságot szívem mélyén legbelül.

Eleget csúfoltak s gúnyoltak külsőm miatt emberek,

Jól elbújok előlük, barátkozni velük nem merek.

 

Egy életen át tartó szerelem volt számomra a végzet,

A jó Isten csak annyit mondott „Hát barátom ezt benézted...”

A kedves leányzók szép szemében én semmit sem értem,

Csak egyetlen egy esély… netán sok volt, amit kértem?

 

Tíz emelet magasan csak úgy lazán széttárom két karom,

Ezt az életet tovább folytatni, így, én már nem akarom.

Öngyilkos leszek, és így csak izzó Pokolra juthatok,

De nem érdekel, leugrom, s a betonon szétpuffanok.

 

Tíz emelet magasról levetem vékony, törékeny testem,

Soha semmi nem fájt annyira, mint hogy szerelembe estem.

A szerelem fáj, és a szívemet kínozza kegyetlen…

Vér borítja be most a földet, senkinek se kellettem.

 

 

                                                                        Antal Dávid

                                                                        2012.12.18.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr434970939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása