HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2013.02.05. 23:40 Bucusmucus

nincs már kedvem élni :/

Ha nincs remény, nincs boldogság…

 

 

Teljesen más voltam ezelőtt még hét évvel,

A depresszió még nem fojtogatott a két kezével.

De egész életemben kirekesztett voltam,

Elfordult tőlem mindenki, bárkihez is szóltam.

Nézd meg, hogy mit adott nekem a jó Isten…
Egy testet, amiben a nőknek semmi szép nincsen.

Sok embernek csak gúny vagyok a szemében,

Kevesen vannak, kik megőriznek szívüknek mélyében.

 

Becsúszott az élettől már nem is egy nagy pofon,

Ami hatalmasat csattant a szívemen s az arcomon.

Mert valahányszor a lányoknak udvarolni kezdtem,

A fehér lóról minden alkalommal pofára estem…

Csalódásban, fájdalomban ugyan mit is várhatnék…

Azt kívánom, a sötétséggel bárcsak eggyé válhatnék.

Sok negatívum volt már, amiket az életben megéltem,

A vidámságot lelkem mélyén már rég búra cseréltem.

 

Nem hiszem, hogy meghallgatják odafent az imáim,

Mert a lányok nem látnak mást csak a külső hibáim.

Szembe úszom az árral és így elérhetetlen a part,

Szívem e világon csupán csak szeretni akart.

Nekem is gyakran folynak ki könnyek a szememből,

Mert az élet, mit magaménak hittem, kifolyt a kezemből.

Nem vagyok nagymenő, aki bármit megtehet,

Csak egy zárkózott ember, akit egy sötét szoba rejteget.

 

Nem jó ez a világ, elment tőle rég a kedvem,

Mert nem egyedül, hanem egy lánnyal kéne lennem…

De a gép rám az életben ezt a sorsot osztotta,

Reménytől a szívemet lehet, hogy örökre megfosztotta.

Boldogságról, szeretetről én mindhiába álmodom,

Elmossa a víz e föld színéről a lábnyomom.

Huszonhat éve próbálok ugyan az a srác lenni,

De ha nincs remény, akkor boldogság sincs, ennyi…

 

Kicsit tág ez a nagyvilág nekem,

Nem találom benne rég a helyem.

Már nem látom tisztán a holnapot…
Bármelyik nap simán meghalhatok.

Piával teli pohár az asztalon,

Ha úgy van kedvem, hát beleiszom.

Szólj majd, ha netán egyszer véletlen,

Szeretni tudsz majd ebben az életben…

 

 

                                                      Antal Dávid

                                                       2013.02.04.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr415064988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása