HTML

bucuslife

érzelmek, gondolatok az életemről és mindaz amin keresztül mentem/megyek az életben

Friss topikok

Linkblog

2013.01.29. 18:05 Bucusmucus

Bekaphatja a világ....

                  Sötét oldalon

 

 

Unalmas a Földi élet, izgalmakra vágyok,

Úgy döntöttem, inkább a sötét oldalra állok.

Utat nyitok a szívem mélyén lapuló gyűlöletnek,

Mely csak erősödik, amikor az utcán kinevetnek.

 

Jó ÉN-em elgyengült a magányos évek alatt,

Szívemben így csak fájdalom és gyűlölet maradt.

Tolvaj leszek, vagy zsoldos, vagy akár szívtelen bérgyilkos,

A jó ÉN-em egyedül nem bírta, ezért lett öngyilkos.

 

Rossz oldalra állok, a sötétség ura leszek,

Egy izgalmasabb életért, én mindent megteszek.

Robbantok, gyilkolok, és így hatalmas káoszt teremtek,

Rettegni fog minden ember, akik rajtam jót nevetnek.

 

Lángol a lelkem, had lángoljon fel a világ is,

Pokol az új otthonom, már nem vagyok normális.

Gyenge voltam s hagytam, hogy sok ember porig alázzon,

Törlesztem számlám s bosszút állok, ha őket megtalálom.

 

Sötétség a létem, egyetlen társam az árnyék,

Kőszívű zsoldos leszek, ez többé már nem játék.

Többé már nem létezem, lelkem semmivé lett, szétfoszlott,

Csak egy sötét árny vagyok, és nem szolgálok mást csak a poklot.

 

 

                                                                                                   Antal Dávid

                                                                                                    2013.01.29.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://bucuslife.blog.hu/api/trackback/id/tr375051565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása